Ben de hem sağım hem mamayla besleniyorum. 6 aylığız yerken sıkılıyor dönmek istiyor. Arkadaşın belirttiği gibi eline ilgisi çekecek objeler, çıngıraklar vs vererek besliyorum. Bazen işe yaramıyor ama çoğunlukla bu şekilde ilerliyoruz. Bazen de kaldırıp gezdirip camdan vs bakıyoruz. Biraz oyalanınca daha güzel yiyor. Bide kullandığınız biberon yavaş akışlıysa bi numara büyüğünü deneyin. Ayrıca ek gıda için de yaşadığınız çok normal olumsuz düşünmeyin. Bebeğim de pütürlü gıdaları diliyle çıkarıyordu önce daha akışkan püreyle başladım daha iyi yedi , yavaş yavaş pütürlü şekilde hazırlayacağım.