teachermomyyy v12 kullanıyorum çok memnunum. V16 almak için gittim mağazaya ama bana fazla ağır geldi temizlik yaparken sürekli tutmaktan kolumu ağrıtır düşüncesiyle vazgeçtim. Çalışan kadın da en çok satan modelin v12 olduğunu yüksek memnuniyet olduğunu söyledi. Gerçekten de çok memnunum canavar gibi yine olsa yine aynısını alırım