mmoz emzikle meme reddi olduğunu hiç duymadım. Kızıma ben hastanede doğar doğmaz vermiştim. Emip uykusunda ağzından atıyordu. Zaten 4 aylık olunca kendi kendine bıraktı emziği. Bence emzik verin, büyük kolaylık oluyor. Ben kızım emziği bırakınca çok zorlanmıştım, zaten uyumuyordu beni emzik yapmıştı. Çok zor günlerdi