Benim bebeğiminde o şekilde. 2 haftalıkken farkettim şuan 6 aylık sayılır. O zamandan beri KBB, çocuk cerrahi, plastik cerrahi götürdüm. Plastik cerrahi 2 ay sonra-3 ay sonra derken şimdi 7 aylık falan olsun öyle bakalım eğer küçülmezse keselim dedi. İçim acıyor canı acıyacak sonrasında diye ama dişleri ayrık olup sıkıntı çekerse diye üzülüyorum. Başka bir başlıkta da yazmıştılar süt dişlerinden sonra kalıcı dişler çıkmadan önce yapalım demişler 5 yaşlarında falan