ayazz512 benim üç evladım var ve aralarında 3 er yaş var. 3 aylik, 3 yaşında ve 6 yaşındalar. Hamdolsun çok memnunum, şükürler olsun nasip edene. Tabii ki zorluklar oluyor ama bir çocuk icin yaşı yakın kardeş arkadastan farksız oluyor. Herkes kendi aile dinamiğini göz önünde bulundurmalı elbette , eşiyle sorunları olan evladı çok durumsuz olan biri için artarda çocuk psikolojisini olumsuz etkiler