anne36 lansinohu 5-6 ay kullandım heralde yeniyken bebeğim çekemeyip sinirleniyodu alışınca da delik büyüyo boğuluyodu nefret ettim o biberondan. aventin cam biberonunu aldım büyük, 3 numarayla başladık şimdi 5 numara kullanıyoruz aşırı memnunum. hem eskimesi uzun sürüyor hem de hiç boğazına kaçmıyor tavsiye ederim