Melihaslan5144 son kullanma tarihi geçmemiş son kullanma tarihine kadar zaten buzluk değil normal dolapta tutuluyor diye biliyorum marketlerde de. Tavuk açıkçası kendini belli ediyor bozulduğunda renginde kokusunda bir değişiklik yoksa, pişirirken de kötü bir koku salmıyorsa yenilebilir. Bu arada Migros ve Makro marketlerde bolez marka tavuk oluyor benim şimdiye kadar market tavuklarından en memnun olduğum marka, gerçekten lezzeti de güzel. Gıda mühendisi bir arkadaşım da önerilen bir marka olduğunu söylemişti, aklınızda olsun 🌷