Tubay- 2012 de lisede kullandım yüzüm bebek gibi olmuştu ama alnımda daha önceden sıktığım büyük bir sivilcenin çukuru asla geçmedi. 2017 de tekrar sivilcelerim çıkmaya başladı tekrar kullandım yine geçti bir daha çıkmadı ama ben asla sivilce sıkmadım sıkınca ize çeviriyor ve geçmiyor. Ciltte kuruluk ve dudaklarda yarılma harici kötü bir şey yaşamadım sadece sir yaptırmamam gerektiğini çok acı öğrendim bıyık bölgem yanmıştı ilk kullandığımda 🥲