nurdagulmom Diyet açarken bebeginizde kizarmalar oluyor muydu ilk başlarda???? Biz yeni açtık diyetimizi bugün 3. Gün bebeğimin yüzü hemen kızarıyor sadece yüzü 1 saate kadarda geçiyor normal mi sizce bu durum
1cocukannesi_1 nurdagulmom eğer yerken sadece ağız etrafı kızarıp bir saat içinde geçiyorsa normal demişti doktorumuz. Ama huzursuzluk kusma ishai vücutta kızarıklık döküntü oluyorsa hemen bırak demişti
babyandmom_ nurdagulmom bizde hiç olmadı, ama olursa 1 hafta sonra kesip tekrar denememizi istemişti. Eğer yeniden olursa tamamen kesmemizi
herkusunetiyenmezz Bizde de ilk denediğimizde olmuştu doktor 2 hafta kadar ara vermemiz gerektiğini söyledi.
herkusunetiyenmezz Üçüncü deneyişimizde falan bir sonraki etaplara geçebilmiştik. Yumurta alerjisi hala devam ediyor mesela 8 aylık olmak üzere bebeğim.
nurdagulmom herkusunetiyenmezz biz 10 buçuk aylığız bizim yumurtaya da var onuda ilerde konuscaz bakalım sizin yumurta değerleriniz kaç ? Ve süt degerleriniz kaçken diyet açtınız şuan yiyebiliyor mu
nurdagulmom herkusunetiyenmezz yoğurtlu bisküvi yaptırmıştı doktor onu veriyorum ıslatıp sabah kahvaltilarinda ama bize kızarıklık olabilir normal onlar döküntü veya kaşıntı huzursuzluk olursa alerji damlasi verebilirsiniz dedi kizariklik var sadece bizde de döküntü huzursuzluk olmadi allaha şükür o yüzden endişe ettim biraz
Meret Süt diyeti yaptım 3 aylıkken .açarken ben içtim ve emzirdim. Emerken kızarıyor hocam dedim yüzü.sonra geçiyor mu ?Dedi evet dedim o zman sorun yok demişti.simdi normal mama içiyor bende süt ürünleri tüketiyorum
nurdagulmom Meret tamamen geçti mi şimdi yogurdu falan sade olarak tüketebiliyor mu ek gidaya gectiniz mi kac aylik oldu bebişiniz
nurdagulmom 1cocukannesi_1 bizede aynisini dedi agiz etrafından sonra bizim yüzümüz komple kizarinca korkmadim degil inşallah bi sıkıntı olmaz ya
1cocukannesi_1 nurdagulmom bizim ilk denemelerimiz hastanede doktor gözetiminde olmuştu sizde öyle yapmadılar mı. Bir de doktorumuz farklı bi belirti görürsen mesela sizinki gibi ara verip tekrar getir tekrar hastanede yedirip bakalım demişti
nurdagulmom 1cocukannesi_1 bizede hastanede yedirdiler ilk hastanede bi sıkıntı olmadi evde yuzu kizardi gecti işte ilk verdiğimde
1cocukannesi_1 nurdagulmom acaba miktar mı fazla geldi. tüm yüzü olduğu için içime şüphe düşer doktora sorardım ben