yenianne999
Oğlum 2,5 yaşında 5 aylık olduktan sonra beşiğine uyku arkadaşı bıraktım hiç çıkarmadım uyurken ve uyanırken onu hep görüyordu ve şimdi hala onunla uyuyor bir yere yatıya gitsek mutlaka uyku arkadaşını da götürüyorum bir de kızm var 7 aylık aynısın ona da yaptım şuan beşiğinde hiç çıkarmıyorum oda abisi gibi alışır