Kızlar perşembe günü öğlen 12.24 de doğum yaptım sezaryen bir şekilde ve göğüs ucumun olmadığını bu sebeple hem pompa ile hem de silikon meme ucu ile halletmeye çalışıyorum fakat bu kez de kolastrum denilen süt geliyor fakat normal sütüm hala gelmiyor ne yapmalıyım bşraz aceleci mş davranıyorum ve bu süreçte aç kalmaması adına mama da veriyorum çok üzülüyorum fikri olan yardımcı olursa çok sevinirim