vy_ 3,5 aylık ben sağ dönderiyorum o tekrar sol yapıyor uyurkende aynı bazen kendi sağa alıyor ama çok nadir genek olarak düz ve sola doğru bu normal mi ben çevirdiğim zaman ağlamıyor öyle ama geri sola çeviriyor
busra456 vy_ bizimde aynıydı düzeleşme oldu kafasında. Dikkat etmeye çalıştık ama ısrarla aynı tarafa yatıyodu. şimdi 4.5 aylık ve kask gerekiyor kask takılıcak. Yani henüz kafasında bişey yoksa ekstra dikkat edin :(
buseeymenyalmankulah vy_ normal doğum mu yaptınız? Benim bebeğim de sürekli sağ tarafa bakıyor ultrason çekildi boynunun bir tarafı 0.2 mm daha uzun. Normal doğumda başını çekiştirdikleri için oluyormuş. Egzersiz yapıyoruz, isterseniz siz de bir gösterin 🌸
myavokado vy_ normal canım ama sürekli o tarafa yatırma yastık koyup engelleyebilirsiniz kafayı yada kundağı kıvırıp koyun
vy_ queenofrose çeviriyorum çok kısa kalıyor tekrar o yöne çeviriyor bazen yan yatırıyorum sağ tarafına doğru
vy_ busra456 en korktuğum şey bu peki hiç mi çevirmiyordu siz çevirince bile o yönde kalmıyor muydu ben yatağında yönünü değiştirdim bazen diğer tarafa doğru uyuyor ama gündüz ana kucağında sola doğru duruyor genel de kafasına bakınca da öyle ciddi bir düzleşme yok hafif var
busra456 vy_ çok az kalsada uyandığında hep o yanda oluyodu hatta sola hiçmi çeviremiyor tortikollis olabilir mi diye şüphelendik sonra çavirebildiğini fark ettim çok rahat tercih etmiyodu yani
buseeymenyalmankulah myavokado bana normal doğumdan dolayı olduğunu söyledi doktorumuz ve fizik tedaviye yönlendirdi şu anda egzersiz yapıyoruz. Sizin deneyiminiz de bu şekildeymiş, olabilir ✨
nurKurt9856 vy_ tortikollis olabilir siz yine de bir doktora götürün,çocukların sağlığı buradaki uzman olmayan kişilerin eline bırakılmayacak kadar önemli bir mesele 😊
vy_ nurKurt9856 evet en korktuğum şeylerden birisi kask takmaktı inşallah öyle bir durumluk olmaz zor bir süreç olur çünkü
vy_ busra456 peki tummy time da kafasını kaldırıyor muydu ya da kafasını kaldırmaya çalışıyor muydu bizim ki her iki tarafa dönüyor kafasını da güzel kaldırıyor ama genellikle sol tarafına dönmeyi hep tercih ediyor
gullacc Ya kızlar benim oğlan da 4 ay oldu tutup kendime doğru kaldırınca sürekli kafasını öne eğiyor yere bakıyor ama omuzunda veya tummy time yaparken dik tutuyor acaba neden