haleleyla haticekasikci Fincanlarınız bimdenmi bende aldım Yazlık için😊😊şıkkkk duruyormuş bi takım daha aşabilirmişim😊😊Afiyetler olsunnnn
haticekasikci haleleyla ben züccaciyeden almıştım aynısı yada benzeri gelmiş olabilir doğrudur teşekkür ederim ☺️