Merhabalar kızım 2 aylıkken fıtık ameliyatı oldu şimdi 3 aylığız dil bağı olduğunu söyledi doktorumuz🤦♀️Ortamın hali ortada hastaneye gidemiyorum çok Bilgi alamıyorum doktorlardan .sizin başınıza geldi mi bu virüs olayı bittikten sonra müdahale edilirse geç kalınmış olur muyuz? Ameliyat ortamında mı kesiliyor klinikte küçük bir kesi mi atıyorlar ???bilen var mı