Günaydın hanımlar. 8 aylık bir oğlum var emerken bir anda göğsümü çok kötü ısırdı tam ucun alt kısmında yara oluştu resmen içi gözüküyor yani. 2 gündur ağlaya sızlaya emzirdim. Dünden beri de emzirmiyorum sagmaya çalışıyorum makine acı veriyor elde sağım yatıyorum o da tam boşalmıyor baya ağrı yapıyor oda. Linolin krem kullanıyorum en çabuk nasıl iyileşir?