asilhanmoms hayır uyanmıyorsa artık kaldırmanıza gerek yok nasıl alışırsa öyle gider zaten aç olursa uyanır kontrollerde sarılığı felan iyi dedilerse hiç sorun yok o uyanmadan uyandırmayın böyle alışsın benim bebeğimde kendi bıraktı o aylarda gece uyanmasını 6-7 saat uyuyordu sonraları değişiyor şu an mesela max 5 saat uyuyor sonra uyanıp beslenmek istiyor. Siz hiç dokunmayın uykuya da ihtiyaçları var büyüme hormonu salgılanıyor bolca