17aylik doğduğun beri mizmiz ağlayan bi bebekti ama artik büyüdü düzelir diyorum her ay daha da beter oluyor. Oyun oynuyoruz gülüyor gülmesi bittiği an ağlama sesi yapıyo hele aksam 6dan sonra sürekli ağlıyor artik uyusun da ranatlayalim diyorum kafam beynim uyusuyo bütün gün aglar mi bi bebek ya bütün güüün şimdi de gece kalkıp meme diye çıldırıyor resmen ağlıyor demek az kalır ne zaman düzelecek mentalim çöktü