Kızlar lohusa kanamam 30.günde bitti. 45.gün regl oldum.Bugün 10.gün.Başlarda baya fazla geldi.6 günden sonra azalma oldu ama bitmedi hani az az geliyor günde bir iki ped anca değiştiriyorum.Yapay zekaya sordum o normal diyor ama ben yaşayanlar varsa daha iyi anlarım diye size sorayım dedim.
Birde bebeğimi emzirdikten sonra geliyor.
Benim gibi olan var mı bu kadar uzun sürmesi normal mi?