rosebud seda1234567 elinden tutup yürüttük kendi koltuktan tutunup gidiyordu ama cesaret edemiyordu 10 ay başlangıç emekledi emeklemeyi çok iyi yapan bebekler geç yürürmüş bizim ki tam anlamıyla 15 ay da yürümeye başladı şuan 16 aylık sarhoş gibi yürüyor
haless39 Kronolojik 12.ay,biyolojik 10.ay yürdüler.Hiçbir teşvik yapmadım.Aşırı hiperaktifler.Acele etmeyin vakti gelen yürüyor,şimdi peşlerinde koşturmaktan ben yürümeyi unuttum.(14+9 oldular ev savaş alanı) tadını cıkarın son rahat günlerinizin😵💫
cglr91 seda1234567 11 aylık yürüdü şuan 12.5 aylık dışarda düşmeden yürüyor yürüme arkadaşı almıştık desteklemek için
duyguaksoy seda1234567 8 ay 10 günlük ilk adımlarını attı. 9 ayda normal yürümeye başladı. Ama plaket falan vermiyolar sonuçta geç yürüse de farketmezdi
babyandmom_ seda1234567 10,5 aylıkken yürüdü ama ekstra bir şey yaptığımı sanmıyorum. Sadece koltuktan tutunup sıralamaya başlayınca yürüme arkadaşıyla teşvik etmiştim. Onda da iyice pekişince salonun ortasına bırakıp ara ara sevdiği şeyleri uzatıyordum
kursatmommy seda1234567 1 yaşına girmeden 2-3 gün önce yürümeye başladı. Ama 18 aya kadar yürümemesi normal sayılıyor. Ellerinden tutup yürütün. Koltuğa sevdiği oyuncakları koyun uzanmaya calıssın. Etrafında sürekli tutup kalkabileceği eşyalar olsun