kevsii calpol verme gitmeden derim, ben de senin gibi tedirgindim. Hemşireye sordum calpol versem olur mu gelmeden diye o da hayır ateşi olmaz belki de çocuğun vücuduna niye ilaç sokmuş olalım demişti. Sen mutlaka danış yani. Bizde de ateş olmamıştı ama sabahtan yaptır akşama kadar çıkmazsa gece de olmaz allahın izniyle. Ben öğleden sonra yaptırmıştım. Gece de korkuyordum haliyle ama elhamdülillah azıcık kafası sıcak gibiydi. O da sabaha kadar geçti. Şifa olsun kuzulara ❤️