mutluanne02 ben de 2 kez oldum normal 10 dk lık aşırı hafif bi narkoz veriliyor uyandığımda öyle sersem değildim bir saat sonra taburcu oldum . İlki araştırma hastanesiydi normal eve geçtim hayatıma devam ettim ağrım olmadı hiç kanama da normal adet kanaması gibi oldu ve süresi de öyleydi . İkinci kürtajımda özelde oldu doktor kürtaj sonrası verdiği antibiyotik hafif kalmıştı enfeksiyon oldu çok kötüydü ağrılar sızılar mahvolmuştum. Kürtaj sonrası verilecek antibiyotik de çok önemli