mihrasina bir kaç güne alışırsın çiçeğim, benim annemde 15.günümüzde gitti. Bi anda bebekle evde yalnız kalınca garipsemiştim. Ağlamıştım. Eşimden de destek görmedim açıkçası. İnşallah senin eşin destek olur. Ama bebeğimi giydirmesi banyosu her güne bir şeyler çıkıyordu. Bir daha annenin geleceğini, yazın geldiğini bebeğinle senin de annene gideceğini düşün. Motive et kendini. İnşallah sağlıkla büyüt bebeğini❤️