boncuk1936 Anneler oğlum 1 haftadır ishal .ilk zamanlar daha fazlaydı patates muz vs yedirdim . Ama geçmedi ilaca başladık antibiyotık ama pek azalma olmadı . Ateş kusma halsizlikte yok .ama ishalde geçmedi . Böyle bişey yaşayan var mı
hermione_granger boncuk1936 günde kaçkere yapıyor ishali ? Benim oğlumda ishal olduğunda genelde hastalık sonrası oluyor forbiome Probiyotik kullanıyoruz toparlıyor hemen
boncuk1936 hermione_granger şuan 1 2 ilk başlarda 4 5 di crp 9.9 du o yüzden antibiyotik kullanıyoruz .bide ishal önleyici şurup . Geçmedi halandesem yeridir normalde 2 günde bir yapıyordu