Haftada 3 gün çalışıyorum, kızım emiyor ama hiçbir zaman ek gıdayı iştahlı yemedi. Kaşıkla asla birşey yediremiyorum, babaannesi bakıyor ben çalışırken. Sabah 8.30 da emiyor öğlen 12.30 da geliyorum emzirmeye, önüne birşeyler koyarsam oynayarak yiyor bir iki o kadar, babaanesi yemiyor diye kuru ekmek veriyor hep, sürekli kuru ekmek istiyor:( bana doğru gelmiyor zaten yemiyor kuru ekmeği yiyince iyice yiyeceklere ilgisi gider diye korkuyorum