kelebek671 Benim bebeğim doğduğu günden bu yana (7aylık) Aynı gece uykusu aynı emmeler ve aynı uyanmalar döngü ne zaman değişecek?
yagmurtekin2021 kelebek671 sanırım bebişte alışkanlık olmuş tabii ki her çocuk bir değil ama doktorlar genelde 9. Ayda gece beslenmesinin kesilmesini söylüyor. Bence açlıktan daha çok alışkanlıktan uyanıyor
aylisinannesi Benimki 1 yaş olacak gece uyanması neredeyse azaldı beslenmesi ise yatmadan evvel mama içiyor sonra sı sabah besliyorum .
boncuk1936 1 yaşında şuan 1 saattir uyutmaya çalışıyorum uyumuyor .geceleri defalarca uyanıyor delircem
boncuk1936 eceeemmm bi atak bi aydınlanma dönemindeler heralde . Asla uyumuyor en küçük sesleri dinliyor
birkeremveannesi Benimki de 13 aylık ve aynı şekilde emmesini azaltarak geceleri bıraktırmaya çalışıyorum