serem merhaba güzeller güzeli anne önce sakin ol ve lütfen okurken bir nefes al zihnini boşalttıysan şimdi dinle :) sen her şeyden önce müthiş bir annesin bebeğini senden daha çok düşünen olamaz.Süt konusunda yalnız değilsin unutma.Bebeğinin memede kalma süresini gözlemle memeden ayrılırken ağız köşesinde süt var mı ? Kilo kontrolünü doktor takibiyle yap. Sağım makinen ne kadar güçlü emin ol.Bebekler memeye sondaj uygularken makine sadece vakumlar bu yüzden bebeğin daha iyi çeker yani makinede olan süte kıyasla daha iyi beslenme sağlar.Memeyi emzirdikten 1-2 saat sonra yeniden uyar kısa sağımlar ile sağım öncesi 1 bardak su iç.Bestlak solgar malt çözümler sunabilir. Ben bestlak ile kısa süreli artış gözlemlemiştim.Solgarı bitiremedim. Emzirme konusu psikolojimi çok etkilemişti stres yapmak ne senin ne de bebeğin için faydalı değildir.Sen bebeğin için memeden daha önemlisin. Emzirme danışmanlığı da aldım takviyeleri de denedim tam 9 ay boyunca. Hepsinin kritik noktası iyi beslenmen,bol su içmen ve uyku.Yeşil sebze incir kuru dut gibi besinlerin faydası oluyor.Hepsini denedin hala az olduğunu hissediyorsun bebeğin belirtiler gösteriyorsa bu dünyanın sonu değil.Doktor görüşü ile bakın bu nokta da çok önemli doktor ek takviye başlarsa destek verebilirsiniz.Emzirmeyi bırakmadan da devam edebilirsiniz. İnanın kendinizi üzdüğünüze yaşadığınız bu tatlı deneyimi kendinize yük kılmaya gerek yok.Eğer bugün yeniden aynı süreci yaşamış olsam yetersiz hissetmek yerine kendimle gurur duyardım. Sevgilerle 🌸 Sütünüz bol bebeğiniz sağlıklı siz de huzurlu olun inşallah ☀️🙏🏻