premsesanneai ilk çocuğumda 15 günlükken eşim göreve gitmişti ve 3,5 aylıktı nerdeyse görevden geldiğinde. Memelekete uzaktım bi Allahın kulu yoktu yanımda ama bebem usluydu zorlanmadım pek. İkinci doğumda şu an 20 günlük bebeğim aşırı gazlı gece gündüz uyku uyumuyorum ve evde 4 yaşında bir çocuğum daha var oda bebeğin gece ağlamalarından uyku uyuyamıyor sürekli yatıyor kalkıyor bu yüzden gündüz uykusuz kaldığı için agresif oluyor ve ben ikisiyle tek başıma baş ediyorum yani oluyor bir şekilde 😂 bu sefer memlekete çok yakınız ama yanımda kimseyi istemedim inanın böyle daha rahat oluyor. Yanınızda biri olunca emiyor mu doydu mu baskıları çok oluyor her şeye karışıyorlar. Eşiniz yanınızda en azından geceleri bir şekilde atlatırsınız