Oğlum 3:30 yaşında bir ay önce ishali başladı üç günde bir yoğun oldu 12 gün sonra da üç gün hastanede yattı.
Çıktı on gün sonra şimdi tekrar ishali başladı yoğun şekilde ishal ikinci kutu probiyotik verdim yine de geçmedi arada antibiyotik kullanmıştık hastanede yatarken omu tetikledi bilmiyorum .
Ama ikinci ishal ilaç bittikten üç gün sonra başladı , iki günde bir günde üç kere ishal oluyor hem de ishale uygun beslenme verdiğim halde probiyotik verdiğim halde
aranızda bu durumu yaşayan var mı toplamda bir ay oldu ?
Yarın çocuk gastronımisine gideceğim Çöktüm