Oğlum 21 aylık. Arkadaşlarımla dışarıda buluşunca götürmüyorum hiç. Hatta bazı arkadaşlarım çok yakın olmamıza rağmen oğlumu sayılı kez görmüştür. Genelde dışarıda buluştuğumuz için. Buluşmaya hep çocuğuyla gelenler de oluyor. Ben o zaman vicdan azabı duyuyorum oğlumu getirmedim diye.
Babasıyla parka gidiyor veya oynuyorlar evde. Sizce götürmeyip oğluma kötülük mü ediyorum? Arkadaşlarım onu görüp sevememiş oluyor ama ben de götürsem hiç oturup bir şey yiyip içemem hep peşinde olmam gerekir. Kızlarla da iki üç haftada bir buluşuyoruz.
Siz nasıl yapıyorsunuz hep götürür müsünüz 🥹🥹🥹