busrazeydd
kuzey1803
Pes etmeyin aynı yollardan geçtim :) yolun sonu aydınlık. Sütünüz yetmese memeyi gördügü anda morarana kadar aglar ve uykuya hhiç geçemez.
6 aylık oldu kızım hala aynı siresi azaldı ama hala zor uykuya geçiyor, sütüm var eminim çünkü agzından dolu dolu dökülüyor. Daha küçükken dökülmüyordu tabi✨ ama pes etmeyin, 3. Aylarda da gögüsleriz yumuşacık olacak ama yine sütünüzün olmadıgı anlamına gelmeyecek sütünüz terbiye olacak✨ şuan sizi akşamları bol bol emmesi de iyi süt artması için 🍀