Merhaba kızlar, bebeğim 8 ay 11 günlük günde iki ana bir ara öğün yapıyor ama çok yemiyor. Bir çay bardağının çeyreği veya yarısını zar zor bitiriyor. Acaba mamayı yeteri kadar azaltmadığım için mi yemiyor. Sizler özellikle bebeği mamayla beslenen anneler ne kadar mama veriyorsunuz? Hangi saatlerde veriyorsunuz? Mamayı önce mi sonra mı veriyorsunuz? Ne kadar yerse o öğünde mama vermeyi atlıyorsunuz? Deli sorular😄 bir de neler veriyorsunuz. Bazen tıkanıyorum ve hep aynı şeyleri veriyorum gibi geliyor.