Kızlar merhaba 🥹 Altı hafta önce doğum yaptım, nedense bir şekilde adapte olamadım. Bebeğim uyumayan bir bebek, 15-16 saat uyanık kalıyor ve asla uyutamıyorum. Mahvoldum resmen. Ben hariç herkeste sakinleşiyor sanki, bir tek bende uyumuyor. Anca meme istediğinde bana geliyor. Hiç göğsüme yatıp uyumuyor, beni istemiyor gibi hissetmeye başladım. Annem üç dört gündür bizimle mesela, ayağında salladığında çat diye uyuyor. Ben salladığımda asla durmuyor. Ne yapcağımı şaşırdım. Beni tanımıyo olabilir mi? Huzursuzlanıyo resmen kucağıma aldığımda. Kendimi çok kötü hissetmeye başladım.