Benim kızım 2.5 yaşında 6 aylıkken tamamen sütten kestim bide çokta içmedi sonrasında panik atak geçirdim doktor Selectra 50 mg verdi sütüm gelmeye başladı yani iki senedir benim sıkınca göğüselrrimi sütüm geliyor endokrine gittim testosteronum biraz normalin üstünde çıktı ama prolaktin normal seviyede çıktı ? Başına gelen var mı ? Lütfen yardımcı olun