1 yaş oldu bu zamana kadar diş çıkarırken hiç ateşlenmedi. 1 aydır 1 hafta iyi 1 hafta ateşli 3 tane diş geliyor. Diş çıkarırken bu derece normal mi 🥹 ibufen parol dönüşümlü veriyorum ama hiç düşmüyor bir önceki ateşlendiğinde de aynı oldu şuruplar fayda etmiyor 2 tane serum oldu yine ona rağmen ateşi düşmemişti