2.ay aşılarında hiç böyle olmamıştık :( bugün 4.ay aşısını oldu akşam 5’e kadar bir şey yoktu 5’ten beri ağlıyor bacağına dokununca bağırıyor çok huzursuz. Ateşi yok ama yine de calpol vermeli miyim sizce. Bir de sağ bacağında sinek ısırığı gibi küçük küçük kabarcıklar oldu.