ANLATIYORUM KIZLAR
hipp ve aptamil kaşık mamasını kullanıyorum 10.aydan beri şuan 22 aylığız.
Biberondan veriyorum, normal mama kıvamında ayarlayıp ne kadar içecekse o kadar yapıyorum.
Hipp pirinçli+aptamil meyveli kaşık mamasını 1er paket karıştırdım gece 120 cc içiyor yatmadan. Gündüz bazen veriyorum