zeynep865 ben doğumda eşimin yanımda olmasını istediğimde bana doğuma kimseyi alamıyoruz dediler. Çok şaşırmıştım neden burası devlet hastanesi mi demiştim. Bana ldrp odası tutarsanız 2 kişi doğumunıza girebilir demişlerdi, doktorumdan çok çok memnun olduğum için hastaneyi de bırakamadım, o zamanlar yeni doğan çetesi muhabbeti çıktığı içinde ldrp odası çok mantıklı gelmişti, tuttuk öyle eşim yanımda oldu. Doktorumdan birazcık şikayetim olsa eşimi normal doğum odasına almadıkları için bırakırdım. Saçma sapan kuralları var evet.