Hanımlar bebeğim 4 ay 22 günlük. Doğumdan itibaren uyku konusunda sıkıntımız var. Zaten kolik bir bebekti. Ama gündüz uyumuyor. Uyuyor ayağımda sallıyorum, yatağa koyuyprum 20 dk. Sonra uyanıyor. Mesela bugün 6 da kalktık ve sadece sabah 9 da bir 15 dk uyudu. Uyku aralıklarını takip ediyorum. Karnı tok.gazı yok, bir sıkıntısı yok mutlu gülüyor. Ama uyumuyor ve yorulmuyorda. İnanın çok yoruldum.