Kızlar selam. Ben Ekim ayında Braun silk expert 5 IPL cihazı kullanmaya başladım. Kitapçığında ilk 3-4 ay haftada 1 kullanılması gerektiği yazıyordu. O şekilde yaptım. Tüyler epey bir azaldı ama tamamen bitmedi, ben de çoğunlukla haftada 1 bazen de 15 günde bir yapmaya devam ettim. Zaten kış olduğu için hep uzun kollu giydim, çocukla da çoğunlukla evdeydik, öyle güneşe çıkma falan da olmadı ama 1 buçuk ay kadar önce kollarımda yüzümde bacağımda çok fazla sayıda ben çıktığını farkettim. Yani 20-25 arası vardır. Yüzümdekiler çok küçük. Kollarımdakiler çok fazla 15 tane vardır herhalde, kimisi çok küçük, kimisi daha belirgin. Ben de buna kafayı taktım acaba IPL cihazından mı oluyor neden Birden bu kadar ben çıkardım , bir sebep yok çünkü başka. Hala da 2 haftada Bir kullanmaya devam ediyorum. Bu arada lazer yapmadığım bölgelerde de çıkan benler var. Düzenli IPL kullanıp böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda ? Sizce yapmayı tamamen bırakayım mı zaten tüylerin tamamen bitmesi gibi bir durum olması maalesef