kader_14 gulseew bebeğim günde 5.6 defa yapıyordu hem kusma hem kirletme ve sürekli tuvaletini yaptığı için kilo alımı da azdı hep . Bi aralar çok korktum doktora gittim normal dedi
bitboylum gulseew çok normal büyüdükçe değişkenlik gösterecek bir şey bu demek ki mama veya süt besleyici. Bebeğin kilo alımının yeterli olup olmadığı çişli kakalı bez sayısında belli olur canım
seloloo Bebeğim bir anda 4-6 günde 1 yapmaya başladı. Sonra aniden 8. Günde lavman+fitilsiz yapamadı. Probiyotik başladık çok şükür iyiyiz 4 gündür her gün az da olsa 1 kaka çıkıyor
seloloo mmoz nbl bize yaramadı. Şimdiki Trubiotic ama sanki bu da gelmedi gibi ya lavman ve fitilin etkisi gidince kaka yapması durdu