kubraa0606 dreame L40 ultra ce kullanıyorum. Bebeğim 4 aylıktı aldığımızda elim kolum oldu resmen. Evde de bir kedimiz var. Bebeğim daha çok salonda vakit geçirdiği için salonu her gün diğer odaları 2 günde bir çalıştırıyorum. Kablolu da maraton var. Maratonla sadece koltuk sandalye felan süpürür olduk. Robot her şeyi hallediyor detaylı temizlik halıyı güçlü modda ve iki yönde süpürme var. Paspas istersen yapıyor sonra paspaslarınu kendi temizliyor kurutuyor vs. Paspas şimdilik kullanmıyorum, yazın halıyı kaldırınca paspas modunu da sık kullanacağım sanırım.