dgltkn Diyeti kendiniz destek almadan, kendinizi aç bırakarak yapıyorsanız yanlış yapıyor olabilirsiniz. Benim kayınvalidem diyetisyene giderek 27 kilo falan verdi 6-7 ayda. Ve kendini hiç aç bırakmadı. hatta habire ara öğün, yemek falan boğazıyla uğraşmaktan bıkmıştı. Sadece dengeli, lif içeriği yüksek falan besleniyordu. Günde 1 dilim ekmek yiyordu, ya da birkaç kaşık pilav vb.