alpem aaa benim de öyle sütüm fazla değil ama sağarken fışkırarak geliyor, çok sütü olanlarda tazyik olur diye düşünmüştüm hep. Memeyi bıraktı bebeğim daha 3.haftada biberon da verdik tabi onun da etkisi vardır ama şu an memeyi verince alıyor birkaç kere çekiyor yutkunamıyor ağlamaya başlıyor tazyikden mi ki?