Hanımlar merhaba, Doktorumuz aşı takvimimizi İlk dozlar için 3.ayda rota virüs 5. ayda Menenjit aşısı olarak planlama yaptı Ama çoğu yerde 3. ayda ikisini de yaptırın deniyor Doktorumla ikisini birden yaptırırsan çocuğa ağır gelir dedi menenjit aşısını 5. ayda yaptırırsam geç kalmış olur muyum Aranızda bilen biri ya da mesleği icabı bu işin içerisinde olan biri var mı?