Merhaba anneler, benim kızım 5.5 aylık , iki haftadır çok fena, geçmeyen pişiğimiz var🙁 Prima premiumcare kullanıyorum doğduğundan beri, mustela, hametan ve bepanthol pişik kremleri kullandım fayda etmedi. Yarın kantaron yağına başlayacağım. Başına gelen var mı nasıl geçirdiniz?