Kızlar 9 aydır Molfix premium bezi kullanıyorduk çok memnunduk ne bir Pişik ne bir taşma hiç bir sorun yaşamamıştık üretimi değişmiş smart fit olarak hem taşma hem koku hemde pişik yaptı.
Ne yapacağımı bilemedim artık hayat standartlarımız düştü resmen normal Molfix denedim pişik oldu
Prima premium care denedim pişik geçmedi
Ne önerirsiniz yardıma ihtiyacım var 😔😔