ayseoflaz42425 Kızlar bebeğim 8 aylık nereye gitsem ağlıyor sizin de aranızda benim gibi olan varmı eve bağlı kaldık bi yere gidemiyorum düğün sezonu bide düğüne nasıl gideceğim bilmiyorum yakınımızın düğünü 😞
Yunusemrecik ayseoflaz42425 8-10 ay arası ayrılık kaygısı oluyor 8. Aya girdiğinde başlamıştı bizim de sürekli ağlardı kucakta kalacaktı nereye gitsek tuvalete bile gitsem ağlardı şimdi 9.5 aylık daha iyi emekliyor zaten ben nereye o peşimde ama ağlamıyor en azından bazen bırakıp beni odalara gidiyor oynuyor gelip beni bakıyor yerimde miyim diye 😅😅
sessi ayseoflaz42425 ay benim en çok zorlandığım konu budur benim oğlumda öyleydi çok yoğun yaşadı 2.5 yaşında şu an sosyallik konusunda çok zor bi çocuk hala bensiz bir adım öteye gitmez çok zor kaynaşır akranlarıyla bence bazı çocuklarda karakter meselesi bu durum ve bizim gibi gurbette yaşamanızda çok büyük etkenn
ayseoflaz42425 Yunusemrecik ayyy İnşalah benimki de bir an önce geçer yoldaki arabalardan bile bağırıp korkuyor eylülde dogum yaptım gurbetteyim bide kış olduğu için dışarı da çıkamadık kimse de yok kalabalık da bilmiyor çok zorlu bir dönem
ayseoflaz42425 sessi gerçekten çok zor demekki büyüyünce devam ediyor yani nasıl atlatabilirim bilmiyorum çok zorlanıyorum eve tıkılı kaldım resmen