Arkadaşlar 4 ay 28 günlük kızım var. Tam 3,5 aylıktan beri atakta ve huysuz. Ama bitmiyor asla 5 aylık olacağız iki güne. Hala sürekli mızırdanma, evden başka her evde ağlama, yabancıları görünce ağlama, evde de beş dakika keyifli diğer vakitler uyuyana kadar huysuzlanma.. Ne zaman geçiyor bu hani geçiyordu ve bitince anlaşılıyordu???🫠🫠