kirmizibalik_ kayıt ücretsiz olmalı kesinlikle digerleri paracı oluyor. Benim gitcegimde kayıt ücretsiz gidiyosun kayıttan sonra profesyonel foto video cekimi yapılıyo cocuga o ücretli ama az bi miktar. Sonra onlar yapımcılara fotografları sunuyo sende haber bekliyosun aramalarını