busralperen 3,5 ayına kadar salladım 4. Aydan sonra rutin edindikleri için bıraktım youtubfan 3 dk uyudu şarkısı var beysz gürültü gibi onu açtım beşiğe yatırıp yanına oturdum saçını sevdim kaşlarının arasına dokundum öylece uyudu bi kaç böyle devam ettik ataklarda falan kucağıma aldım odada gezindim falan oturuttum şimdi 13 aylık şarksını açınca uyuyacağını biliyor ben yüzüm ona dönük yatağa uzanıyorum o da park yatağında kendiliğinden uyuyor zorlandığında piş piş diyorum bi kaç kez